Hej, Austral
Šifra: V2.2013S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: GA Adriatic d.o.o.
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA
Kreativna ideja
Naša ciljna skupina se praviloma ne angažira, njihova značilnost pa je pomanjkanje časa, zato smo jim z aktivacijo ponudili rešitev. Prevzeli smo skrb za vsakodnevna opravila, s tem pa sprostili njihov čas, ki so ga lahko preživeli v družbi Australa. Uspeli smo rešiti konkretno težavo ciljne skupine, obenem pa dosegli cilj – čim več predstavnikov pripeljati v stik z vozilom.
- Ime znamke ali podznamke: Renault
- Naročnik komunikacij: GA Adriatic d.o.o.
- Izdelek / storitev: Renault Austral
- Agencija: DROM agency
- Medijska agencija: Media Publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Katarina Čas, Marko Tolja
- Spletni naslov: /
- Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Tekstopisec/ka: Denis Bertole, Kristjan Klemenčič, Nina Jakovljević
- Oblikovalec/ka: Tadej Abram
- Urednik spletnih vsebin: Denis Bertole, Bruna Stefanović
- Vodja projekta: Monika Curk, Irena Kotnik
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Randić, Maja Ivandić Zupanić
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram
- Fotograf/inja: Denis Bertole
- Režiser/ka: Nejc Gazvoda
- Direktor/ica fotografije: Andrej Srebrnjak
- Scenarist/ka: Denis Bertole, Nejc Gazvoda
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Katarina Čas, Marko Tolja, Blaž Hojžar, Ana Mavretič, Blažka Klarič, Lara Rožemberg