Najtežje besede

Šifra: V2.2010S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Nacionalni inštitut za javno zdravje
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Mladi navkljub naraščajoči prisotnosti duševnih stisk o njih le redko spregovorijo. Ker o vsem lažje tipkajo, smo ustvarili kampanjo, ki izpostavlja najtežje natipkane besede na portalu To sem jaz, kjer lahko anonimno zaupajo svoje težave strokovnjakom ter nato dobijo njihov nasvet.

  • Ime znamke ali podznamke: #tosemjaz
  • Naročnik komunikacij: Nacionalni inštitut za javno zdravje
  • Izdelek / storitev: Spletna svetovalnica #tosemjaz
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Pristop Media
  • Produkcijska hiša: Studio Bomba
  • Spletni naslov: https://www.tosemjaz.net/
  • Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
  • Strateg/inja: Eva Šterk
  • Tekstopisec/ka: Rok Artiček in Peter Zabret
  • Oblikovalec/ka: Patricija Rantaša
  • Urednik spletnih vsebin: Pia Jankovič
  • Vodja projekta: Patrizia Cresso in Ajda Kline
  • Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Katja Turk in Mitja Vrdelja
  • Medijski strateg/inja: Gregor Oblak
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc in Matic Klemen
  • Režiser/ka: Aljoša Rebolj
  • Direktor/ica fotografije: Igor Perić
  • Scenarist/ka: Rok Artiček
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Emina Halilović, Peter Frankl, Blaž Berlec, Varja Čižmek, Klara Leben, Zala Iskra Strnad