Najtežje besede
Šifra: V2.2010S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Nacionalni inštitut za javno zdravje
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA
Kreativna ideja
Mladi navkljub naraščajoči prisotnosti duševnih stisk o njih le redko spregovorijo. Ker o vsem lažje tipkajo, smo ustvarili kampanjo, ki izpostavlja najtežje natipkane besede na portalu To sem jaz, kjer lahko anonimno zaupajo svoje težave strokovnjakom ter nato dobijo njihov nasvet.
- Ime znamke ali podznamke: #tosemjaz
- Naročnik komunikacij: Nacionalni inštitut za javno zdravje
- Izdelek / storitev: Spletna svetovalnica #tosemjaz
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Pristop Media
- Produkcijska hiša: Studio Bomba
- Spletni naslov: https://www.tosemjaz.net/
- Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
- Strateg/inja: Eva Šterk
- Tekstopisec/ka: Rok Artiček in Peter Zabret
- Oblikovalec/ka: Patricija Rantaša
- Urednik spletnih vsebin: Pia Jankovič
- Vodja projekta: Patrizia Cresso in Ajda Kline
- Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Katja Turk in Mitja Vrdelja
- Medijski strateg/inja: Gregor Oblak
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc in Matic Klemen
- Režiser/ka: Aljoša Rebolj
- Direktor/ica fotografije: Igor Perić
- Scenarist/ka: Rok Artiček
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Emina Halilović, Peter Frankl, Blaž Berlec, Varja Čižmek, Klara Leben, Zala Iskra Strnad