Štartaj Slovenija na podeželju

Šifra: OK2007S24Agencija: FormitasNaročnik komunikacij: Spar Slovenija
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE

glasnost:

Kreativna ideja

Naše podeželje je pred ključnimi izzivi za svoj obstoj - podnebne spremembe ogrožajo pridelavo hrane, našo samoskrbo, uvoz tuje hrane in staranje prebivalstva pa obstoj družinskih kmetij, česar se veliko ljudi v urbanih okoljih ne zaveda. Partnerji projekta Štartaj Slovenija smo se zato odločili, da v 8. sezoni podpremo slovenske pridelovalce ter njihove izdelke.

  • Ime znamke ali podznamke: Štartaj Slovenija
  • Naročnik komunikacij: Spar Slovenija
  • Izdelek / storitev: pridelovalci in njihovi izdelki
  • Agencija: Formitas
  • Medijska agencija: AM Komunikacije
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: PRO Plus
  • Spletni naslov: startajslo.si
  • Kreativni direktor/ica: Blaž Ritmanič
  • Tekstopisec/ka: Saraja Pertič, Nika Kopajnik
  • Digitalni strateg/inja: Ika Dujić Vrtačnik
  • Direktor/ica projekta: Žana Močnik
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nataša Purgaj, Lidija Rakuša
  • Medijski strateg/inja: Branka Krušič in Pina Maja Bulc
  • Fotograf/inja: Ana Gregorič