REDical Park: Volume 2, Folk Fusion
Šifra: O5001S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
Skupina: O5 UMETNIŠKO VODENJE
Kreativna ideja
REDical PARK je modni natečaj za oblikovalce, ki združujejo tradicionalne motive s sodobnimi trendi. Fuzijo odraža rdeča podoba, katere osrednji simbol izhaja iz imena natečaja, Folk Fusion, in v tradicionalni krasilni umetnosti. Namenjena je široki uporabi: objave na družbenih omrežjih, znamčenje Cukrarne, umetniško vodenje videa in foto. Uporaba orodij UI doda, da je podoba še bolj radikalna.
- Ime znamke ali podznamke: Beefeater Gin and tonic
- Naročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
- Izdelek / storitev: Beefeater Gin and tonic
- Agencija: DROM agency
- Medijska agencija: DROM agency
- Digitalna agencija: DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bold projects
- Spletni naslov: https://instagram.com/beefeaterginandtonic.si
- Kreativni direktor/ica: Maša Stanič, Marko Klemen
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Tekstopisec/ka: Lučka Fabijan, Maša Stanič, Nino Bavčar, Sonja Vlašič
- Oblikovalec/ka: Marko Klemen, Lučka Fabijan, Tadej Abram
- Urednik spletnih vsebin: Lučka Fabijan
- Vodja projekta: Sonja Vlašič, Dalia Roženbergar, Monika Curk
- Direktor/ica projekta: Sonja Vlašič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Saša Novak, Eva Japelj
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram, Lučka Fabijan
- Fotograf/inja: Marijo Zupanov
- Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
- Direktor/ica fotografije: Andrej Srebrnjak
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka), Irena Kotnik