REDical Park: Volume 2, Folk Fusion

Šifra: O5001S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
Skupina: O5 UMETNIŠKO VODENJE

glasnost:

Kreativna ideja

REDical PARK je modni natečaj za oblikovalce, ki združujejo tradicionalne motive s sodobnimi trendi. Fuzijo odraža rdeča podoba, katere osrednji simbol izhaja iz imena natečaja, Folk Fusion, in v tradicionalni krasilni umetnosti. Namenjena je široki uporabi: objave na družbenih omrežjih, znamčenje Cukrarne, umetniško vodenje videa in foto. Uporaba orodij UI doda, da je podoba še bolj radikalna.

  • Ime znamke ali podznamke: Beefeater Gin and tonic
  • Naročnik komunikacij: Pernod Ricard Slovenija d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Beefeater Gin and tonic
  • Agencija: DROM agency
  • Medijska agencija: DROM agency
  • Digitalna agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bold projects
  • Spletni naslov: https://instagram.com/beefeaterginandtonic.si
  • Kreativni direktor/ica: Maša Stanič, Marko Klemen
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Lučka Fabijan, Maša Stanič, Nino Bavčar, Sonja Vlašič
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen, Lučka Fabijan, Tadej Abram
  • Urednik spletnih vsebin: Lučka Fabijan
  • Vodja projekta: Sonja Vlašič, Dalia Roženbergar, Monika Curk
  • Direktor/ica projekta: Sonja Vlašič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Saša Novak, Eva Japelj
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram, Lučka Fabijan
  • Fotograf/inja: Marijo Zupanov
  • Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
  • Direktor/ica fotografije: Andrej Srebrnjak
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Manca Dežman in Luka Jager iz Bold projects (organizacija dogodka) ter Tita Petrovec iz Hiše vizij (tehnična organizacija dogodka), Irena Kotnik