Čas je za pol:pol politiko

Šifra: O2001S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE

glasnost:

Kreativna ideja

S sloganom Čas je za POL:POL politiko kampanja opozarja na trenutno razmerje med ženskami in moškimi na političnih položajih, ter poziva k enaki zastopanosti obeh spolov na položajih odločanja, saj obstoječa statistika kaže na izjemno podzastopanost žensk na županskih položajih ali v Državnem svetu.

  • Ime znamke ali podznamke: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
  • Naročnik komunikacij: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
  • Izdelek / storitev: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
  • Agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Europlakat, Radiotelevizija Slovenija, Vaš kanal
  • Spletni naslov: polpolpolitika.si
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Tekstopisec/ka: Nino Bavčar, Jasna Kogej Kraševec
  • Oblikovalec/ka: Tadej Abram
  • Digitalni strateg/inja: Ana Mavretić
  • Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Kraševec
  • Vodja projekta: Ana Mavretić
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Maruša Kurent, Pia Ažman Klukovič, Helena Valas, Sara Slana
  • Režiser/ka: Bine Zarabec