Pristanek novega iPhone 15

Šifra: E9006S24Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: A1 Slovenija
Skupina: E9 INOVATIVNE REŠITVE

glasnost:

Kreativna ideja

Sporočilo o pristanku novega telefona na naš trg smo podprli z oglasno vsebino, ki preizkuša gledalca in meje njegove domišljije. S pomočjo CGI smo pred A1 prodajno mesto v ljubljanskem BTC z dronom dostavili ogromen iPhone 15 in kupcem z brisanjem meja med pravo in ustvarjeno resničnostjo pokazali, da je novi iPhone 15 'priletel' v A1 prodajna mesta ter jih povabili, naj pohitijo po svojega.

  • Ime znamke ali podznamke: A1 Slovenija
  • Naročnik komunikacij: A1 Slovenija
  • Izdelek / storitev: iPhone 15 pri A1
  • Agencija: DROM agency
  • Digitalna agencija: /
  • Produkcijska hiša: Aerodrom
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/a1_slovenija
  • Kreativni direktor/ica: Nina Jakovljević
  • Tekstopisec/ka: Nino Bavčar, Nina Jakovljević
  • Oblikovalec/ka: Lučka Fabijan, Dominik Skornšek, Marko Klemen
  • Digitalni strateg/inja: Nina Jakovljević, Nino Bavčar
  • Digitalni producent/ka: Aerodrom
  • Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Krašovec
  • Vodja projekta: Ingrid Kozole
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Petra Vaupotič Pires, Anja Bogataj, Eva Remic
  • Medijski strateg/inja: Sabina Juntez, Dalia Roženbergar
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Sara Sešlar Naraks