Meat Tweets

Šifra: E5.2011S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: E5 DIGITALNO, E5.2 KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

glasnost:

Kreativna ideja

Kako nagovoriti žaljive spletne neresnice in mite o pašteti, ki ne držijo za Argeto? Najprej si sposodiš priljubljen format Mean tweets, kjer znani berejo žaljive zapise o sebi, in ga spremeniš v Meat Tweet, nato pa si sposodiš še Alena Podlesnika, (pre)velikega oboževalca Argete, ki s strokovnimi argumenti odgovori na žaljive zapise in neresnice. *Znanost*.

  • Ime znamke ali podznamke: Argeta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Digitalna agencija: Luna \TBWA
  • Spletni naslov: https://meattweets.argeta.com/
  • Kreativni direktor/ica: Medeja Kraševec Žnidarec, Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Miha Avsenik
  • Tekstopisec/ka: Tomaž Radšel, Blaž Žnidarec
  • Oblikovalec/ka: Matic Povše
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Pia Požek
  • Vodja projekta: Ana Kotar, Valerija Smolej
  • Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: ČLANI PROJEKTNE EKIPE PRI NAROČNIKU Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Metka Orel, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu, Simon Horvat, Patricia Platiša