Pazi.se
Šifra: E3.1025S24Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis GroupeNaročnik komunikacij: Združenje bank Slovenije
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.1 OBSTOJEČI FORMATI
Kreativna ideja
Zaradi naraščajočega števila spletnih prevar smo iskali primerne načine, kako z na videz realnimi obljubami pritegniti pozornost. Ljudem smo obljubili zanimive denarne nagrade, če le poskenirajo QR kodo, ob skeniranju le-te pa smo jih vodili na spletno stran pazi.se, kjer so izvedeli vse o spletnih prevarah in kako se jim izogniti. Kampanja je pritegnila tudi pozornost medijev, DURS-a in Policije.
- Ime znamke ali podznamke: Pazi.se
- Naročnik komunikacij: Združenje bank Slovenije
- Izdelek / storitev: Kampanja ozaveščanja pred spletnimi prevarami
- Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis Groupe
- Medijska agencija: Starcom, član Publicis Groupe
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Spletna postaja
- Spletni naslov: www.pazi.se
- Izvršni kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
- Kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
- Umetniški direktor/ica: Matjaž Škufca
- Strateg/inja: Maja Michieli
- Tekstopisec/ka: Vlasta Merc in Toni Tomašek
- Oblikovalec/ka: Matjaž Škufca in Sanja Biščan
- Vodja projekta: Polona Polak
- Direktor/ica projekta: Špela Petač
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Stanislava Zadravec Caprirolo, Aleksandra Žibrat, Lara Berlec, Katja Butala, Branka Dečman, Eva Rihtarič, Petra Shirley in Mojca Strojan
- Medijski strateg/inja: Lina Bravničar