Kepica sladoleda
Šifra: E3.1017S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE, E3.1 OBSTOJEČI FORMATI
Kreativna ideja
Bila je zraven, ko smo še pili gosti sok smetano, ko so kepice sladoleda stale 100 tolarjev in, ko so imeli avti še 4 prestave. Kampanjo ob Poli abrahamu smo začeli z dražilno fazo, ki ste jo lahko zasledili po vsej Sloveniji: veliki rumeni plakati so nas popeljali nazaj v nostalgične trenutke zadnjih 50 let, v fazi razkritja pa smo vsako desetletje obeležili z njim primernim vizualom.
- Ime znamke ali podznamke: Poli
- Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
- Izdelek / storitev: Poli
- Agencija: Futura DDB
- Produkcijska hiša: Instant
- Kreativni direktor/ica: Zoran Gabrijan
- Umetniški direktor/ica: Anja Korenč
- Strateg/inja: Goran Lang
- Tekstopisec/ka: Katarina Ferk
- Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik, Jure Pogačnik
- Vodja projekta: Peter Dobovičnik
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Miha Mlaker