Kakovost

Šifra: E1020S22Agencija: SHIFTNaročnik komunikacij: Eurospin Slovenija
Skupina: E1 FILM

glasnost:

Kreativna ideja

Kampanja je odgovori na izzive, ki jih ima Eurospin pri prepričevanju novih kupcev, da dajo priložnost nakupu v njihovih trgovinah. Glavna junaka oglasov sta ljubiteljska kuharja, ki svoje prijatelje polne predsodkov povabita, da svoja prepričanja najprej preverijo v praksi. Domač obrok iz Eurospinovih sestavin jim dokaže, da res veš šele takrat, ko daš priložnost in poskusiš.

  • Ime znamke ali podznamke: Eurospin Slovenija
  • Naročnik komunikacij: Eurospin Slovenija
  • Izdelek / storitev: Trgovec
  • Agencija: SHIFT
  • Medijska agencija: Medialog
  • Digitalna agencija: /
  • Produkcijska hiša: Idejalisti
  • Spletni naslov: https://www.eurospin.si/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
  • Kreativni direktor/ica: Ana Ivandić
  • Umetniški direktor/ica: Matija Primc
  • Strateg/inja: Špela Žorž
  • Tekstopisec/ka: Kaja Elsner, Ana Ivandić
  • Oblikovalec/ka: Lucija Pale, Hana Domijan
  • Vodja projekta: Abra Nikitenko
  • Direktor/ica projekta: Eva Frass
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Natalija Pagon in Nika Mavrič
  • Režiser/ka: Jure Dostal
  • Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
  • Scenarist/ka: Kaja Elsner, Jure Dostal
  • Glasba: Nemanja Mosurović
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bine Bizilj, Tamir Gostiša