Kreativna ideja
Kampanja je odgovori na izzive, ki jih ima Eurospin pri prepričevanju novih kupcev, da dajo priložnost nakupu v njihovih trgovinah. Glavna junaka oglasov sta ljubiteljska kuharja, ki svoje prijatelje polne predsodkov povabita, da svoja prepričanja najprej preverijo v praksi. Domač obrok iz Eurospinovih sestavin jim dokaže, da res veš šele takrat, ko daš priložnost in poskusiš.
- Ime znamke ali podznamke: Eurospin Slovenija
- Naročnik komunikacij: Eurospin Slovenija
- Izdelek / storitev: Trgovec
- Agencija: SHIFT
- Medijska agencija: Medialog
- Digitalna agencija: /
- Produkcijska hiša: Idejalisti
- Spletni naslov: https://www.eurospin.si/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
- Kreativni direktor/ica: Ana Ivandić
- Umetniški direktor/ica: Matija Primc
- Strateg/inja: Špela Žorž
- Tekstopisec/ka: Kaja Elsner, Ana Ivandić
- Oblikovalec/ka: Lucija Pale, Hana Domijan
- Vodja projekta: Abra Nikitenko
- Direktor/ica projekta: Eva Frass
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Natalija Pagon in Nika Mavrič
- Režiser/ka: Jure Dostal
- Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
- Scenarist/ka: Kaja Elsner, Jure Dostal
- Glasba: Nemanja Mosurović
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bine Bizilj, Tamir Gostiša