Potem ko je svoje znanje in izkušnje izpopolnil v treh največjih francoskih komunikacijskih mrežah, je Fabrice Plazolles leta 2019 našel svoj ustvarjalni dom v agenciji Havas Play kot glavni kreativni direktor, leta 2025 pa je bil imenovan za njenega izvršnega direktorja.
Njegov cilj je jasen - oblikovati Havas Play v kreativno agencijo, ki povezuje blagovne znamke z različnimi strastmi, skupnostmi in kulturnimi gibanji, ter jih naredi resnično nepogrešljive v življenju ljudi.
S svojim ozadjem na področju strategije, družbenih medijev in ustvarjalnosti je Fabrice razvil trdno prepričanje, da se velike ideje lahko rodijo kjer koli, imajo lahko katero koli obliko in lahko gradijo pristne vezi med blagovnimi znamkami in ljudmi.
Pod njegovim vodstvom se je Havas Play uveljavil kot ena najbolj nagrajenih kreativnih agencij v Evropi, s preko 250 mednarodnimi priznanji (Cannes Lions, D&AD, One Show, Clio itd.) in nazivom najboljše francoske agencije na lestvici WARC Media vse od leta 2021 do danes.
Kot član Kreativnega sveta skupine Havas za regijo EMEA (Havas EMEA Creative Council) sodeluje z drugimi deležniki znotraj mreže (op. netoworka) pri oblikovanju in razvoju idej, ki so hkrati močne in preobrazbene.
