Sašo Dimitrievski

partner in član uprave, Pristop skupina

Danes partner Pristop skupine, nekoč, leta 1996 ustanovitelj vodilne digitalne agencije pri nas, Renderspace, ki ga je vodil nekaj let. Njegova osebna transformacija je hkrati transformacija marketinga in marketinškega svetovanja. Na skoraj vseh predavanjih ne pozabi poudariti, da se je digital samorazpustil v istem trenutku, ko sta ga marketing in poslovanje nasploh ponotranjila. Nekaj podobnega se je zgodilo s kreativnim procesom.  Je vedno na tekočem s trendi, ki jih rad pionirsko uvaja v interne procese podjetja, čigar zvesti član je od leta 2000, ko je RS postal pomembni del Pristop skupine.  V odnosu svetovalec – naročnik razume, kaj pomeni poslovni uspeh. Njegova izjava je tudi: “….dokler z naročnikom skupaj ne sestavite briefa in ključnih metrik za merjenje uspeha, niste pravi partner, ste le njegov izvajalec, ki bo kmalu nadomeščen s kom, ki je cenejši”.

[OKROGLA MIZA] Si upate prevzeti odgovornost za vse, kar predlagate naročnikom? Z lastnim denarjem?

 

Predstavlja

PRISTOP_LOGOTIP_Full_CMYK-1

Newsletter