Samo Ošina

direktor strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije

Samo Ošina je že med študijem na Fakulteti za računalništvo in informatiko ugotovil, da mu večje veselje od programiranja predstavlja zaključena prodaja. Ima več kot dvajset let izkušenj na področju prodaje, marketinga in upravljanja odnosov s strankami, predvsem v avtomobilizmu in telekomunikacijah. Zadnjih sedem let dela v največjem slovenskem telekomunikacijskem podjetju Telekom Slovenije, kjer je ob združitvi Telekoma Slovenije in Mobitela skrbel za združitev marketingov obeh podjetij, kasneje pa je prevzel vodenje sektorja Skrb za uporabnike. Danes vodi strateško poslovno enoto Množični trg, ki skrbi za zadovoljevanje potreb posameznikov, gospodinjstev ter majhnih in mikro podjetij.

Medtem, ko verjame, da je gradnja odnosa z uporabniki edini pravi način za dolgoročno uspešnost se zaveda, da se digitalizacija zajeda v vse pore našega življenja. Obožuje strateške debate in uživa v ustvarjanju ciljno usmerjenih timov. Nadležno postavlja vprašanja in od sodelavcev in poslovnih partnerjev pričakuje rešitve, pozitivno energijo in »can do« odnos.

[OKROGLA MIZA] Si upate prevzeti odgovornost za vse, kar predlagate naročnikom? Z lastnim denarjem?

 

Predstavlja

PRISTOP_LOGOTIP_Full_CMYK-1

Newsletter