Z Effie do dviga pomena marketinške funkcije

Če ima vaša kampanja vse potrebno za prijavo na Effie, vam jo bo brez težav potrdil tudi najzahtevnejši direktor ali finančnik.
Effie prijava z zahtevnimi poslovnimi in marketinški kazalci zahteva marketinško kampanjo, ki se dodobra zaveda vseh poslovnih učinkov. Zahteva realen in zahteven izziv, strateško odlično rešitev, ambiciozne cilje, izjemno kreativno rešitev, ustrezen medijski splet ter izjemne rezultate. Torej je to kampanja, ki je v podjetju rešila veliko težavo in prinesla izjemne rezultate. Le kateri šef je ne bi bil vesel.
Z gosti bomo govorili o tem, na kakšnem nivoju so bile letošnje prijave, ali so resnično reševale zahtevne cilje ter so z izjemno komunikacijo prinesle podjetju uspeh.

effie-logo_color

Govorci:

Gal Erbežnik_w

Gal Erbežnik, član prvostopenjske žirije Effie Slovenija 2016 in svetovalec za kreativno odličnost

David Kušanić_w

David Kušanić, član drugostopenjske žirije Effie Slovenija 2016 in Global Groupe Brand Engagement Manager, Groupe Renault

Mojca Pesendorfer_w

Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016 in vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Aljoša Valentinčič_w

dr. Aljoša Valentinčič, član prvostopenjske žirije Effie Slovenija 2016 in izredni profesor za denar in finance na Ekonomski fakulteti v Ljubljani

Vodi:

Eva Aljančič_w

Eva Aljančič, predsednica žirije Effie Slovenija 2016 in izvršna direktorica, Ventocom