PRELIMINARNI PROGRAM

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.

09:00
SOF salon, Kempinski Palace Portorož

[PROJEKCIJA] Ožji izbor prijavljenih del

Ogled projekcije ožjega izbora prijavljenih del v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ.

10:00
Restavracija Sophia, Kempinski Palace Portorož

[PRENOS PROGRAMA V ŽIVO]

Letos prvič si boste lahko neposredni prenos programa iz glavnega odra ogledali tudi v udobnem naslonjaču z okusnim prigrizkom.

10:00
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Oblikovanje v gibanju (Design in motion)*

Spoznajte ključne izzive s katerimi se blagovne znamke trenutno srečujejo širom številnih različnih naprav in medijskih okolij. Kako lahko gibanje pomaga blagovnim znamkam, da se razvijejo in funkcionirajo na več platformah, ter kako lahko prilagojena orodja izboljšajo izkušnjo, ki jo blagovne znamke ponujajo?

11:00
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[OKROGLA MIZA] Imeti glas pomeni imeti odgovornost

Je družbena odgovornost stvar korporativnih, vodstvenih ali osebnih odločitev? Bi jo morali razumeti celo kot dolžnost, pogojeno z vpetostjo v družbeno in naravno okolje? O pomenu, načinih, izzivih, izkušnjah in rezultatih družbeno odgovornega delovanja se bo Tine Lugarič, kreativni direktor agencije Luna \TBWA, pogovarjal s tremi izjemnimi posamezniki, predstavniki treh sfer (nevladnih organizacij, medijev in podjetij), ki lahko ob sodelovanju dosegajo velike spremembe v družbi in okolju. Svoje izkušnje in poglede bodo na okrogli mizi "Imeti glas pomeni imeti odgovornost" delili Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, David Razboršek, direktor Zavoda Vozim ter Jani Muhič, filantrop in voditelj osrednje informativne oddaje 24UR.

11:30
Dvorana Ponente, Kempinski Palace Portorož

[DELAVNICA] Service design ali kako izpolnimo obljubo, ki jo dajemo s komuniciranjem

Kaj je pomembnejše od jasne in osredotočene komunikacije? To, da obljubo, ki smo jo dali, uresničimo v obliki vredne izkušnje. In kako vemo, da izpolnjujemo obljubo izkušnje, dano kupcu, uporabniku, potrošniku? Kako lahko izkušnjo sistematično izboljšujemo? Na delavnici boste lahko presodili ali je mogoče izboljšati izkušnjo tako kompleksne institucije kot je sodišče.

12:30
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož
13:00
Terasa SOF, Kempinski Palace Portorož

[KOSILO] & [HAPPY HOUR]

Udeleženci boste v času festivala razvajali tudi svoje brbončice. Čaka vas namreč več postojank s kulinaričnimi specialitetami po ugodnih cenah.

14:15
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Potrošnik je marketingašev edini šef

Kot marketingaši smo privilegirani, da delamo za najboljšega šefa na svetu, za potrošnika. Danes je potrošnik mlad, povezan in ozaveščen, sledi novim trendom, skrbi za planet, itd. Toda ta blagoslov je hkrati tudi prekletstvo. Spoznajte kako slediti potrošnikom, če opravljate najbolj vznemirljiv poklic na svetu – poklic marketingaša!

15:15
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[POGOVOR] Nevidne niti moštvenega duha

Kako pomembna je komunikacija v ekipi in z ekipo? Ne zamudite športnega presenečenja z legendo slovenske košarke Zmagom Sagadinom in novinarjem Sašo Jerkovićem. Podrobnosti vsebine bomo razkrili v kratkem.

16:00
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Vsi ti svetovi so vaši: Približujemo vesolje Zemlji

Grajenje živahnih skupnosti navdušencev in podpornikov je sestavni del Nasinega uspeha. Ekipa NASA-JPL, zadolžena za digitalne novice in medije, s privlačnimi vsebinami privablja milijonsko občinstvo - ne da bi za promocijo porabila en sam dolar. Spoznajte, kako Ameriška vesoljska agencija Nasa oblikuje pomembne interakcije z različnimi skupnostmi, da bi najbolj oddaljene delčke vesolja pripeljala k nam, v človeški doseg.

16:45
Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

[PREDAVANJE] Korporativni umetnik (The Corporate Artist)*

»Korporativni umetnik« je predavanje, ki z upanjem raziskuje tri ključne koncepte, ki so Marcusu in njegovim naročnikom pomagali odkrivati veličastne nove ideje in pospeševati tok sprememb. Marcus bo predstavil, kako lahko umetniški procesi in prakse umetnikov pomagajo korporativnemu svetu ustvarjati produkte, storitve in komunikacije, ki navdušujejo, razveseljujejo in navdihujejo ljudi, in občinstvo spodbudil k razmišljanju izven oprijemljivih ustrojev korporacij in učenju pristopanja k stvarem, kot to počno umetniki.

17:30
Terasa SOF, Kempinski Palace Portorož

[HAPPY HOURS]

Vesele urice so čas za sprostitev, izmenjavo vtisov in osvežitev na SOF terasi ter seveda predpripravo na Zlato noč in žur, ki sledi!

20:30
Monfort, Portorož

[ZLATA NOČ] Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad

Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad na novi lokaciji bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih SOF nagrad v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ. Znan bo zmagovalni dvojec natečaja Mlada kreativca, ki bo odpotoval na festival Cannes Lions ter se v konkurenci celega sveta boril na tekmovanju Young Lions. Podelili bomo prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2019. Vrhunec večera pa bo razglasitev Znamke leta 2020, Agencije leta 2020 in nagrade SOF SOF-a.

22:30
Monfort, Portorož

[ZABAVA] Zabava zmagovalcev

Kot celoten festival, bo tudi zaključna zabava po Zlati noči v znamenju presežkov. Nazdravili bomo na več nagrad, sklenili več novih poznanstev in naredili več plesnih korakov.