[PREDSTAVITEV] Kdo je Metod? Predstavitev prvih rezultatov raziskovalnega eksperimenta o dosegu oglaševanja v tiskanih medijih.

V soboto, 9. marca, se je v večjih slovenskih tiskanih medijih pojavil Metod. Metod je izobražen gospod v najboljših letih, dobrih 40 jih ima in rad bere, v življenju ga zanimajo različne stvari, rad si tudi kaj privošči. Metod predstavlja povprečnega slovenskega bralca časopisov. V petek, 12. aprila, bomo razkrili, koliko ljudi je v dobrih štirih tednih spoznalo Metoda. Toliko časa je namreč trajal raziskovalni eksperiment, eden redkih te vrste pri nas, s katerim bo dokazana učinkovitost oglaševanja v tiskanih medijih, v papirnati in digitalni obliki. Metoda bosta predstavila Internavt Blaž Kocjančič, kreativni direktor kampanje Do te mere bere Metod, ter Andraž Zorko iz Valicona, ki si je zamislil eksperiment in seveda izmeril, kako daleč je segel Metod. Zelo redke so priložnosti, ko lahko opazujemo učinkovanje oglasnih sporočil v resničnem okolju, a brez preteklih vplivov oglaševanja in poznavanja znamke kot tale. Ne zamudite je!

Na voljo je le 20 mest, do zasedenosti dvorane.

Metod visual



Govorca

Andraž Zorko
partner in direktor, Valicon


Blaž Kocjančič
kreativni direktor, Internavti


Katalog del