[PREDAVANJE] Merjenje multimedijske izpostavljenosti z umetno socialno inteligenco

Andrej bo tekom predavanja predstavil zasnovo merjenja multimedijske izpostavljenosti s tehnologijo. Odprl in osvetlil bo vprašanja Kaj je multimedijska izpostavljenost? Ali je multimedijska izpostavljenost objektivno merljiva? Ali je merljiva s sodobno tehnologijo? Na Mediani potrjujejo, da prave odgovore lahko da le poskus gradnje merilnega instrumenta multimedijske izpostavljenosti – na vprašanja bo odgovoril s predstavitvijo projekta izdelave merilnega instrumenta medijske izpostavljenosti na izbranem področju, ki ga razvijajo v sodelovanju z Nielsnom in Mediano. Izjemno zahteven interdisciplinarni projekt (tele)komunikacij, pametnih okolij senzorjev in interneta stvari, situacijskega zavedanja ter umetne (socialne) inteligence.  Razvoj v prihodnost kaže v smer razvoja umetne socialne inteligence pametnih okolij. Odločilni faktor bo trg podatkov pametnih sistemov. To so izzivi velikih možnosti napredka za vse deležnike, oglaševalce, kreativce in medije.

 



Govorec

dr. Andrej Košir
profesor, raziskovalec, vodja laboratorija Lucami, Fakulteta za elektrotehniko, Univerza v Ljubljani


Katalog del