[OKROGLA MIZA] Vloga znamke v digitalnem okolju

Kakšne spremembe je prinesla digitalizacija v bančni sektor in kako spremembe naslavlja marketing lokalnih bank? Kako se z njimi sooča netradicionalni finančni ponudnik? Kako novi tržni igralci, kot so digitalne banke (N26, Revolut) in ponudniki mobilnih plačil (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay), vplivajo na trg in ali zahtevajo tudi strateške spremembe v marketinškem komuniciranju? In nenazadnje, kako tekmovati s tržnimi velikani ter obračati spremembe v prid pozitivnih finančnih učinkov s pomočjo marketinga? Odgovore na pereča vprašanja bodo podali sogovorniki okrogle mize Vloga znamke v digitalnem okolju, ki jo bo povezoval Aleš Petejan.



Govorci

Aleš Petejan
vodja marketinga, Mastercard Slovenija


Jernej Smisl
direktor sektorja za korporativno komuniciranje in strateški marketing, Nova KBM


Andrej Krajner
direktor komuniciranja, NLB d.d


Newsletter