STP

Svet tekmovalnega programa

Petra Krulc - predsednica STP SOF

Petra Krulc - predsednica STP SOF

Ljubi timsko delo, zaupa svoji intuiciji in je za prave rezultate vedno pripravljena trdo delati. Kljub številnim kariernim uspehom še naprej ostaja prizemljena, saj verjame, da si v tem poslu vreden toliko kot tvoje zadnje delo. Rada ima izzive, kjer lahko s svojim delom vsaj malo vpliva na pozitiven razvoj in rast stroke, zato je vlogo predsednice SOF STP z veseljem sprejela.
Izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana

Ana Ivandić, podpredsednica STP SOF

Ana Ivandić, podpredsednica STP SOF

V oglaševanju je že 25 let, a je še vedno strastna navdušenka, ki kljub obsežnemu zgodovinskemu spominu gleda predvsem naprej. Za razvoj stroke se ji zdi zelo pomemben enakopraven dialog med generacijami. Soustvarjala je Zlati boben v njegovih začetkih, leta bila močno vpletena v Sempl, SOF pa ji je še posebej pri srcu, zato je sprejela STP izziv. Prepričana je, da je dobra tekma spodbuda in ogledalo, zato ne sme zamreti, temveč povezati čim več soustvarjalcev stroke in dati vsem priložnost pokazati svoje talente in strokovno znanje.
Kreativna direktorica, Innovatif

Milena Jakovljević, članica STP SOF

Milena Jakovljević, članica STP SOF

Je tipičen "millennial", ki se tako pri delu kot v življenju polni z odkrivanjem novih, nekonvencionalnih poti. Eno od drznejših je ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije. V digitalnem vesolju pilotira med strateškim in kreativnim polom, pred svetom pa se najraje umakne v ali pod vodo. Med januarjem in decembrom ob vsaki priložnosti prisega na menjavo delovnega okolja. Za plažo.
Strateška direktorica, Mediodrom

Blaž Kocjančič , član STP SOF

Blaž Kocjančič , član STP SOF

Edini slovenski kreativni direktor rojen 26. novembra. Pri delu in v življenju se drži dveh načel: »sledi srcu, a jemlji možgane s seboj« in »v svetu polnem #lepaafna bodi #ivankramberger«. Kot ljubitelj inovativne rabe medijev se je odločil to priložnost izkoristil za promocijo svojega Instagram profila @blazkocjancic.
Kreativni direktor, Internavti

Drago Mlakar, član STP SOF

Drago Mlakar, član STP SOF

Drago Mlakar kot kreativec že dobrih 12 let soustvarja slovensko oglaševalsko okolje. Drago meni, da gredo ljudje vsak večer utrujeni spat. Vprašanje je samo, če gredo spat utrujeni zato, ker lovijo svoje sanje, ali zato, ker bežijo pred svojimi strahovi.
Kreativni direktor, Pristop

Ana Šušteršič, članica STP SOF

Ana Šušteršič, članica STP SOF

Nekateri gredo naprej. Drugi se vračamo nazaj. Nazaj k naravi. Vsak dan. In v oglaševanje. Vsakič znova. Vsakič z več skušnjavami. S širšimi obdobji. In z novimi izidi. Lessie se vrača že 75 let. Ona šele 12. Ali že?
Kreativna direktorica, Agencija 101

Jure Tovrljan, član STP SOF

Jure Tovrljan, član STP SOF

Občuduje digitalno, ljubi analogno. Z veliko mero spoštovanja in odgovornosti do oglaševanja verjame, da lahko pomaga ohraniti dobro. Predan prepletu trdega dela in zabave odhaja vedno spat med zadnjimi. Suženj FOMO.
Kreativni direktor, AV studio

Newsletter