Nagovor predsednice

Slavimo kreativnost, slavimo posel!

Slovenski oglaševalski festival je v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice osrednji nacionalni dogodek oglaševalske pa tudi širše marketinške stroke. Povezuje in izmenjuje ideje, mnenja, deli rešitve, motivira kreativno razmišljanje, obenem pa s strokovnim programom spodbuja in podpira razvoj stroke. Je drzen in včasih predrzen, pa vendar ravno pravega okusa, da prevzame vse naše čute.

Že desetletja vabi in postavlja izzive najdrznejšim, spodbuja bolj zadržane, zrcali realnost, s tekmovalnim programom pa nagrajuje in se prikloni idejam, zgodbam, izraznosti – tistih oglasov in rešitev, ki vsebujejo vhunski izbor slovenskih kreativnih začimb.

SOF vedno znova povzdigne, ovije in nam kot darilo presenečenja prinese nove trende, nove pristope, s čimer vedno znova spodbudi razvoj tržnokomunikacijske stroke. Zato torej … slavimo kreativnost, slavimo posel!

Na 27. SOF-u želimo slaviti kreativnost in vse čudovite, z etiko začinjene rešitve, ki oglaševalsko industrijo umeščajo med izjemno pomembne subjekte slovenskega gospodarstva. Slovenski oglaševalski festival je kreativno in poslovno stičišče vseh oglaševalcev, medijev, agencij, produkcijskih skupin, start upov in vseh, ki »imamo nos« za oglase, zgodbe in ideje, začinjene s slovensko kreativnostjo. Zgodbe in ideje nas omamijo, a tudi navdihnejo, z ustvarjeno dodano vrednostjo pa utrjujejo kot industrijo, ki pomembno ustvarja posel. In naš posel je tak, da spodbuja unikatnost, s tem konkurenčnost in ustvarja delovna mesta.

Prispevek slovenske oglaševalske industrije v številkah je za leto 2016 veličasten!

Presegli smo 1 mrd eur bruto investicij v oglaševanje, na našem trgu je kar 7.182 oglaševalcev (vir: Ipsos, 2016), 69 oglaševalskih agencij (vir: MM, junij 2017), 11 medijskih agencij (vir: MM, junij 2017 ) in 249 medijev (vir: Ipsos, 2016).

Oglaševalska panoga prispeva kar 2,6 odstotka k skupnemu BDP, vsak vloženi euro v oglaševanje pa prispeva 4 eure k slovenskemu gospodarstvu (medtem ko je v EU ta prispevek 7 eurov).

SOF bo zato v 2018 postavil v ospredje prispevek oglaševalske industrije kot celote. Kot vsako leto pa pričakujemo izjemno tekmo za najvišja priznanja ter nepozaben družabni program, ki ima prav tako pomembno vlogo in zaokroži festivalsko dogajanje.

Festival ostaja v osrčju Portoroža, v Hotelu Kempinski Palace in sicer 12. ter 13. aprila 2018.

Vabim vas, da se nam pridružite, da lahko skupaj sežemo po začimbah kreativnosti za še več dobrih oglasov in še več posla!

mag. Karmen Škoda Piško,
predsednica 27. SOF

MATC5105

mag. Karmen Škoda Piško,
predsednica 27. SOF