Stephen Croncota: kako ravnati s polno informiranim potrošnikom? 14. 02. 2019

Stephen Croncota je vodja marketinga in komunikacij ter izvršni kreativni direktor z bogatimi mednarodnimi izkušnjami vodenja priznanih blagovnih znamk, kot so Warner Bros., Sony Pictures, Escada, Condé Nast, Cartoon Network in E! Television. Nazadnje je vodil marketing blagovne znamke Versace v Milanu, kar mu je prineslo uvrstitev na ‘DNR’s Power 100 list’, seznam stotih najvplivnejših posameznikov v moški modni industriji.

Pravi, da smo v času najbolj skeptičnih in ciničnih potrošnikov – takšnih, ki so bili nagovorjeni, navdušeni in zavedeni na vse možne načine. V svojem govoru Transparentnost, resnica in zaupanje ter kako jih doseči? bo predstavil, kako se soočiti z marketinškimi in oglaševalskimi izzivi današnjega časa, ko se soočamo z najbolj informiranim in premišljenim posameznikom doslej.

Katalog del