JAZ SEM MEDIJ, TI SI MEDIJ, VSI SMO MEDIJ! 16. 11. 2018

Demokratizacija medijev je s pomočjo spleta in vedno cenejših tehnologij nekoč pasivnega spremljevalca prelevila v ustvarjalca in distributerja vsebin. Na družbenih kanalih je vsakdo lahko avtor, pisec, fotograf, filmar, …

Všečki so nova valuta, delitve objav lahko vplivajo na poslovanje podjetij, komentarji pod objavami vzbudijo zanimanje novinarjev, hashtagi pa lahko ljudi celo povežejo v gibanje.

V medijskem hrupu se moramo vprašati: koliko medijskega prostora lahko namenimo ustvarjalcem vsebin z ulice? Kako glasno lahko spregovorijo državljani prek svojih blogov in družbenih omrežij, ob katerih smo včasih zamahovali z roko, danes pa ustvarjajo javno mnenje, povezujejo ljudi v gibanja in celo vplivajo na izide volitev? Kako vse to vpliva na učinkovitost oglasnih vsebin ter na kreativne in oglaševalske procese? Kako se posledično spreminjajo razmerja znotraj oglaševalskega trikotnika?

Rdeča nit 28. Slovenskega oglaševalskega festivala bodo meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev.

Vidimo se 11. in 12. aprila 2019 v Portorožu!

Tomaž Drozg
Predsednik SZM

Newsletter