Manuel Wenzel

kreativni direktor, član upravnega odbora, TBWA\ Switzerland, Švica

Manuel svoje kariere ni začel v oglaševanju. Med letoma 2000 in 2005 je bil vodja ključnih naročnikov v podjetju DHL, nato pa se je lotil posla do katerega čuti strast.

Začel je v agenciji Jung von Matt, najprej v Hamburgu, nato pa se je poročil in postal oče ter se zato preselil v njihovo berlinsko pisarno. V tistem času je delal z naročniki kot so Mercedes Benz, MINI in DHL. Kariero je nadaljeval v agenciji DDB/Berlin, kjer je na mednarodni ravni sodeloval s podjetji Volkswagen, Bosch in IKEA. V podjetju Serviceplan Berlin je vodil kreativni oddelek, kjer je med drugim na globalnem nivoju sodeloval s podjetjem Vaillant, prav tako pa je bil odgovoren za komuniciranje več ministrstev nemške vlade. Skupaj s svojim umetniškim partnerjem je v Berlinu ustanovil manjšo agencijo za vsebinski marketing, ki je sodelovala z naročniki, kot so LEGO, McDonald’s in Volkswagen.

Zadnjih pet let je učitelj na Miami Adschool v Berlinu, kjer poučuje predmeta “Naslovi in slogani” (angl. “Headlines & Taglines”) in Sodobni koncepti oglasov (angl. “Advanced Ad Concepts”). Avgusta 2016 se je pridružil agenciji TBWA\ Switzerland, kjer sodeluje z naročnikom McDonald’s. V svoji oglaševalski karieri je osvojil okrog 20 nacionalnih in mednarodnih nagrad.

[POGOVOR] Podatki vs. kreativnost (Data vs Creativity)*

 

Predstavlja

26SOF_Sponzorji_web_300x300_Luna

*Pogovor bo potekal v angleškem jeziku brez prevoda.

Newsletter