Jernej Repovš

dolgoletni predsednik in regionalni kreativni direktor, marketinška agencija Studio Marketing

Jernej Repovš je dolgoletni predsednik, direktor, kreativni direktor marketinške agencije Studio Marketing. Bil je ustanovitelj in prvi predsednik International Advertising Association IAA Slovenije, Predsednik Zveze Propagandistov Slovenije, Predsednik Zveze Združenj Ekonomskih Propagandistov Jugoslavije, Ustanovitelj in predsednik Art Directors Club Slovenije, Ustanovitelj Jugoslovanskega Festivala tržnih Komunikacij JFTK, Predsednik oglaševalskega festivala SOF.

Bil je odlikovan za razvoj marketinga v nekdanji Jugoslaviji z redom dela s srebrnim vencem, Leta 20176 je bil odlikovan z redom za zasluge za izjemen prispevek  k razvoju tržne komunikacijske stroke v Sloveniji.

V svoji marketinški karieri je kreativno vodil preko 350 projektov od celostnih oglaševalskih akcij do projektov s področja strateškega upravljanja podjetij in celostnih grafičnih podob. Med njegove najodmevnejše projekte zagotovo sodijo : Mleko, Slovenija, moja dežela; Turizem smo ljudje, turizem nas bogati, Identiteta Republike Slovenije, dolgoročna strategija razvoja družbe Mercator in kreativno vodenje njene celostne grafične podobe, arhitektura blagovnih znamk NLB in vodenje prenove njene celostne grafične podobe. 

Za svoje delo je dobil, kot sam pravi, za veliko omaro nagrad na oglaševalskih festivalih kot so Cannes Advertising Festival, New York Festival, Jugoslovanski festival tržnih komunikacij, Slovenski oglaševalski festival SOF. Bil je osebnost leta, kreator oglaševalskega slogana desetletja etc..

Bil je član žirije New York Advertising festival ter predsednik in član žirij oglaševalskih festivalov.

Jernej Repovš je do danes napisal preko sto člankov na temo marketinškega upravljanja, oglaševanja, celostne grafične podobe in organizacijske kulture. Leta 1995 je izdal knjigo Celostna grafična podoba kot del identitetnega sistema organizacij, ki se še danes uporablja kot učbenik na nekaterih šolah. Pogosto se je pojavljal kot intervjuvanec v množičnih medijih.

Njegov življenjski moto je : “if you don’t go, you don’t have a story “.