Kreativna ideja
Kar 9 od 10 podjetij v regiji se uvršča med mikro in mala podjetja. Prav ta podjetja so zaradi svoje velikosti najbolj občutila posledice gospodarskega ohlajanja zaradi koronakrize. Zato so v NLB skupaj s partnerji sestavili #OkvirPomoči, ter izbranim podjetjem pomagali ustvariti oglase in jim odstopili oglaševalski prostor, kar je omogočilo, da za njih izve čim širši krog potencialnih strank.
- Ime znamke ali podznamke: NLB
- Naročnik komunikacij: NLB, d.d.
- Izdelek / storitev: Bančništvo
- Agencija: Internavti
- Medijska agencija: Media Publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Europlakat, Pro Plus, Mastercard
- Produkcijska hiša: Squareme
- Spletni naslov: https://www.nlb.si/okvir
- Kreativni direktor/ica: Blaž Kocjančič
- Tekstopisec/ka: Blaž Kocjančič, Tit Lončar, Andraž Čelik
- Vodja projekta: Neža Šimenc, Peter Jagodic
- Direktor/ica projekta: Urša Pučko, Nives Markelj
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Simona Mladenović, Darja Lekše, Mojca Avšič, Manja Gradišek, Andrej Krajner, Andreja Ignijić Peklaj, Ana Herman, Maja Jaklič, Mojca Strojan, Renata Kužnik
- Medijski strateg/inja: Nataša Češnovar, Nika Oražem
- Oblikovalec/ka: Daša Hrvacki
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
- Ilustrator/ka: Dejan Kralj (Umer)
- Režiser/ka: Luka Štigl
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Eva Križaj in Peter Šepetavc (digitalna strategija), Jure Lavrin (animacija oglasov), Miha Grošelj (animacija oglasov), Invida (produkcija produktnih TV oglasov)