Kreativna ideja
Ljudje smo se prvič v življenju soočali z epidemijo. Ustavilo se je javno življenje, prisoten je bil strah pred neznanim virusom, beseda karantena pa je postala naša redna spremljevalka. Kako se lahko v boj proti virusu vključi oglaševalska stroka? Tako, da združi moči, znanje ter izkušnje in v krizni situaciji pripomore k preprečevanju širjenja virusa na način, kot najbolj zna, z oglasi.
- Ime znamke ali podznamke: Plaktivat
- Naročnik komunikacij: TAM-TAM
- Izdelek / storitev: 246 plakatov na temo koronavirusa
- Agencija: TAM-TAM
- Spletni naslov: https://tam-tam.si/plaktivat-koronavirus/
- Vodja projekta: Tomaž Drozg
- Direktor/ica projekta: Tomaž Drozg
- Urednik spletnih vsebin: Tamara Smolej
- Odnosi z javnostmi: Tamara Smolej
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Ana Ivandić, Mitja Petrovič