Prva slovenska gifoteka
Šifra: Z4006S20Agencija: Agencija 101Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
2/3 milenijcev občutke najlažje izraža s pomočjo gifov, ki so obstajali samo v angleščini. Zato smo ustvarili 125 oznamčenih gifov z najboljšimi slovenskimi slengovskimi frazami. Tako je Union postala prva in edina blagovna znamka, ki se pojavlja pod slovenskimi iskalnimi pojmi in je doslej organsko presegla že 47 milijonov ogledov.
- Ime znamke ali podznamke: Union Radler 0.0
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
- Izdelek / storitev: radler
- Agencija: Agencija 101
- Medijska agencija: Media Publikum
- Spletni naslov: http://www.posebenponaravi.si/gifoteka
- Kreativni direktor/ica: Ana Šušteršič
- Umetniški direktor/ica: Ivan Momirov
- Tekstopisec/ka: Veronika Povž
- Vodja projekta: Tina Slivnik
- Direktor/ica projekta: Anja Šeme Todorović
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tomše, Sebastjan Kopar
- Strateg/inja: Uroš Svenšek (digitalni strateg)
- Urednik spletnih vsebin: Nika Živec
- Oblikovalec/ka: Aleš Vrbančič
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Edin Nasufović
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Mark Caserman
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Klara Bizjak, Gregor Jakhel Kolarević, Jaka Štrukelj, Igor Hrastovec