Prva slovenska gifoteka

Šifra: Z3.3005S20Agencija: Agencija 101Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA

Kreativna ideja

Ko smo v raziskavi ugotovili, da večina milenijcev v digitalni komunikaciji čustva najlažje izraža s pomočjo gifov, da se z uporabo gifov počutijo bolj povezani med seboj in da na spletu skoraj ni slovenskih gifov, je bila ideja za dvig zavedanja o novem Union Radlerju 0.0 jasna. Ustvarili smo prvo oznamčeno slovensko gifoteko in tako postali del komunikacije med milenijci.

  • Ime znamke ali podznamke: Union Radler 0.0
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
  • Izdelek / storitev: radler
  • Agencija: Agencija 101
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Spletni naslov: http://www.posebenponaravi.si/gifoteka
  • Kreativni direktor/ica: Ana Šušteršič
  • Umetniški direktor/ica: Ivan Momirov
  • Tekstopisec/ka: Veronika Povž
  • Vodja projekta: Tina Slivnik
  • Direktor/ica projekta: Anja Šeme Todorović
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tomše, Sebastjan Kopar
  • Strateg/inja: Uroš Svenšek (digitalni strateg)
  • Urednik spletnih vsebin: Nika Živec
  • Oblikovalec/ka: Aleš Vrbančič
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Edin Nasufović
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Mark Caserman
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Klara Bizjak, Gregor Jakhel Kolarević, Jaka Štrukelj, Igor Hrastovec