Prva slovenska gifoteka
Šifra: Z3.3005S20Agencija: Agencija 101Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA
Kreativna ideja
Ko smo v raziskavi ugotovili, da večina milenijcev v digitalni komunikaciji čustva najlažje izraža s pomočjo gifov, da se z uporabo gifov počutijo bolj povezani med seboj in da na spletu skoraj ni slovenskih gifov, je bila ideja za dvig zavedanja o novem Union Radlerju 0.0 jasna. Ustvarili smo prvo oznamčeno slovensko gifoteko in tako postali del komunikacije med milenijci.
- Ime znamke ali podznamke: Union Radler 0.0
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
- Izdelek / storitev: radler
- Agencija: Agencija 101
- Medijska agencija: Media Publikum
- Spletni naslov: http://www.posebenponaravi.si/gifoteka
- Kreativni direktor/ica: Ana Šušteršič
- Umetniški direktor/ica: Ivan Momirov
- Tekstopisec/ka: Veronika Povž
- Vodja projekta: Tina Slivnik
- Direktor/ica projekta: Anja Šeme Todorović
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tomše, Sebastjan Kopar
- Strateg/inja: Uroš Svenšek (digitalni strateg)
- Urednik spletnih vsebin: Nika Živec
- Oblikovalec/ka: Aleš Vrbančič
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Edin Nasufović
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Mark Caserman
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Klara Bizjak, Gregor Jakhel Kolarević, Jaka Štrukelj, Igor Hrastovec