Prenova grafične podobe Festivala Ljubljana

Šifra: Z2.3008S21Agencija: Ljudje d.o.o.Naročnik komunikacij: Festival Ljubljana
Skupina: Z2 Upravljanje znamk, Z2.3 Lansiranje ali prenova znamk

Kreativna ideja

S prenovljeno podobo sporočamo našo zavezanost k poslanstvu, z najboljšimi kulturnimi vsebinami bogatiti slovensko družbo. Ker je pandemija omejila možnost izvajanja naših vrednot prijateljstva in družabnosti, smo izpostavili ponos in drznost: ljudje, ki v kontroverznem dramaturškem paradoksu morda spominjajo na viruse, se zgrinjajo v okvir tipične vedute prizorišč Ljubljana Festivala.

  • Ime znamke ali podznamke: Festival Ljubljana
  • Naročnik komunikacij: Festival Ljubljana
  • Izdelek / storitev: Novi časi, nova podoba
  • Agencija: Ljudje d.o.o.
  • Spletni naslov: https://ljubljanafestival.si/
  • Izvršni kreativni direktor: Miha Artnak
  • Umetniški direktor: Emil Kozole
  • Vodja projekta: Neža Penca
  • Direktor projekta: Darko Brlek
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tertnik, Živa Steiner
  • Medijski strateg: Andrej Drapal, Matjaž Brumen
  • Oblikovalec: Nikolas Kristovič, Tamara Lašič Jurković, Urška Stariha, Neža Penca
  • Razvijalec: Blaž Lozej, Nikolas Kristovič