Minus 33 %

Šifra: Z1001S19Agencija: BPCSNaročnik komunikacij: Eta
Skupina: Z1 Aktivacija

Kreativna ideja

Po podatkih Evropske okoljske agencije ljudje tretjino vse pridelane hrane zavržemo, ob tem pa je vsak osmi zemlja lačen. Da bi ob svetovnem dbnevu hrane ta pereč problem potrošnikom prikazali čim bolj nazorno, smo uporabili kar Naturetine izdelke. Pripravili smo omejeno serijo izdelkov s 33 % manj vsebine – za isto ceno. Kako so se odzvali potrošnike, preverite v video posnetku.

  • Ime znamke ali podznamke: Natureta
  • Naročnik komunikacij: Eta
  • Izdelek / storitev: hrana
  • Agencija: BPCS
  • Medijska agencija: AM Komunikacije
  • Produkcijska hiša: Idejalisti
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Umetniški direktor: Gregor Čeferin
  • Tekstopisec: Miha Bevc, Tjaša Podojstršek
  • Vodja projekta: Arin Čebokli, Anja Čelik
  • Direktor projekta: Milan Slana
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Ksenija Jankovič, Staša Tunja Bojičić
  • Urednik spletnih vsebin: Tjaša Podojstršek
  • Oblikovalec: Gregor Čeferin, Milko Pečanič