Petrolovi junaki vsakdana
Šifra: V4.5003S24Agencija: /Naročnik komunikacij: Petrol
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.5 UPRAVLJANJE ZNAMKE DELODAJALCA
Kreativna ideja
Da bi razvijali blagovno znamko in znamko delodajalca, smo z medijsko hišo Delo v kampanji vsebinskega marketinga spreminjali percepcijo Petrola in spodbujali zanimanje za delo pri nas. Kreativen pristop k nagovarjanju ciljnega občinstva je bil ključen po regulaciji cen goriv in v visoko konkurenčnem okolju, v katerem poslujemo, kjer za omejen bazen kadrov tekmujemo s številnimi zaposlovalci.
- Ime znamke ali podznamke: Petrol
- Naročnik komunikacij: Petrol
- Izdelek / storitev: Petrol
- Agencija: /
- Medijska agencija: /
- Digitalna agencija: /
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Medijska hiša Delo
- Produkcijska hiša: Kreativec.si, Deygonnasee
- Spletni naslov: www.petrol.si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Mojca Avšič (Petrol)
- Strateg/inja: Urša Primožič (Petrol), Petra Oplotnik (Petrol)
- Tekstopisec/ka: Tina Boh (Delo)
- Oblikovalec/ka: Nik Causevig (Petrol), Erna Kovač (Petrol)
- Digitalni strateg/inja: Nina Smonig Grnjak (Petrol)
- Urednik spletnih vsebin: Tamara Turnšek (Petrol)
- Vodja projekta: Biljana Gajšak (Delo), Tina Boh (Delo)
- Direktor/ica projekta: Darko Špiranec (Delo)
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Jakopin (Petrol), Romina Godnič (Petrol)
- Fotograf/inja: Črt Piksl
- Režiser/ka: Ajda Martinčič (Delo)
- Scenarist/ka: Ajda Martinčič (Delo), Tina Boh (Delo)