Hotel za čebele samotarke

Šifra: OK2003S24Agencija: DROM agency, TaktikNaročnik komunikacij: A1 Slovenija
Tekmovanje: OK2 DOBRO ZA OKOLJE

glasnost:

Kreativna ideja

Ob svetovnem dnevu čebel je A1 svojemu logotipu pred poslovno stavbo v Ljubljani dodal novo funkcijo - postal je hotel za urbane čebele samotarke. Da bi njihov pomen še bolj približal slovenski javnosti, je znotraj svojega Instagram feeda virtualno odprl še prvi digitalni hotel za te manj znane opraševalke in spodbudil javnosti, da pomagajo v analognem svetu čebelam opravljati njihovo poslanstvo.

  • Ime znamke ali podznamke: A1 Slovenija
  • Naročnik komunikacij: A1 Slovenija
  • Izdelek / storitev: ESG aktivnost
  • Agencija: DROM agency, Taktik
  • Digitalna agencija: /
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Društvo Čmrljica
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/a1_slovenija
  • Kreativni direktor/ica: Nina Jakovljević, Nino Bavčar, Dunja Cvek Jurančič
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen, Uroš Kramberger
  • Strateg/inja: Nina Jakovljević, Dunja Cvek Jurančič
  • Tekstopisec/ka: Nino Bavčar, Jasna Kogej Krašovec, Neža Hrovat
  • Oblikovalec/ka: Marko Klemen
  • Digitalni strateg/inja: Nina Jakovljević, Nino Bavčar
  • Digitalni producent/ka: Rene Gomolj
  • Urednik spletnih vsebin: Jasna Kogej Krašovec
  • Vodja projekta: Ingrid Kozole, Lea Simonič, Neža Hrovat
  • Direktor/ica projekta: Dunja Cvek Jurančič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Boršič, Katja Vidovič, Anja Bogataj, Zlatka Poličar, Lan Orthaber
  • Medijski strateg/inja: Sabina Juntez, Neža Hrovat
  • Odnosi z javnostmi: Neža Hrovat, Dunja Cvek Jurančič
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Marko Klemen, Tadej Abram in Dominik Skornšek
  • Fotograf/inja: Lara Rožemberg