dm Movember
Šifra: OK1006S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: dm Slovenija
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
Čeprav v dm prodajalnah kupuje skoraj 60% slovenskih moških, jih dm družbena omrežja ne dosežejo. Do mladih moških med 18. in 25. letom, med katerimi je rak na modih najpogostejši, smo prišli s pomočjo Štrasa, pevca skupine Mrfy. Štras je z umetno brado na »privatnih« posnetkih in na intervjuju na POP TV delil resnično sporočilo: pozival je moške, da rutini britja dodajo tudi samopregledovanje mod
- Ime znamke ali podznamke: dm
- Naročnik komunikacij: dm Slovenija
- Izdelek / storitev: Moška nega
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Pristop Media
- Digitalna agencija: Pristop d.o.o.
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: društvo OnkoMan
- Produkcijska hiša: Blaž Bednjički in lastna produkcija
- Spletni naslov: https://www.dm.si/navdih-in-svetovanje/svet-moskih/nega-telesa/prvi-brk-prvi-samopregled-2074364
- Kreativni direktor/ica: Klemen Šefer
- Umetniški direktor/ica: Rok Flego
- Tekstopisec/ka: Klemen Šefer, Blaž Jarc, Veronika Povž
- Oblikovalec/ka: Milica Živanović, Polina Shkolnikova
- Digitalni strateg/inja: Blaž Jarc
- Urednik spletnih vsebin: Anja Plešec Kontrec
- Vodja projekta: Nina Miketič, Jelena Mugoša Vuković
- Direktor/ica projekta: Nina Razpet
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Teja Kampuš, Maruša Lekše
- Medijski strateg/inja: Nika Todorovski
- Odnosi z javnostmi: Urška Skobe
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Matic Klemen
- Fotograf/inja: Blaž Bednjički
- Scenarist/ka: Klemen Šefer, Blaž Jarc
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Gregor Strasbergar Štras, društvo OnkoMan, Montaža: Urška Kos; Snemalec: Blaž Bednjički; Oblikovalec maske: Matej Pajnta