dm Movember

Šifra: OK1006S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: dm Slovenija
Tekmovanje: OK1 DOBRO ZA DRUŽBO

glasnost:

Kreativna ideja

Čeprav v dm prodajalnah kupuje skoraj 60% slovenskih moških, jih dm družbena omrežja ne dosežejo. Do mladih moških med 18. in 25. letom, med katerimi je rak na modih najpogostejši, smo prišli s pomočjo Štrasa, pevca skupine Mrfy. Štras je z umetno brado na »privatnih« posnetkih in na intervjuju na POP TV delil resnično sporočilo: pozival je moške, da rutini britja dodajo tudi samopregledovanje mod

  • Ime znamke ali podznamke: dm
  • Naročnik komunikacij: dm Slovenija
  • Izdelek / storitev: Moška nega
  • Agencija: Pristop
  • Medijska agencija: Pristop Media
  • Digitalna agencija: Pristop d.o.o.
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: društvo OnkoMan
  • Produkcijska hiša: Blaž Bednjički in lastna produkcija
  • Spletni naslov: https://www.dm.si/navdih-in-svetovanje/svet-moskih/nega-telesa/prvi-brk-prvi-samopregled-2074364
  • Kreativni direktor/ica: Klemen Šefer
  • Umetniški direktor/ica: Rok Flego
  • Tekstopisec/ka: Klemen Šefer, Blaž Jarc, Veronika Povž
  • Oblikovalec/ka: Milica Živanović, Polina Shkolnikova
  • Digitalni strateg/inja: Blaž Jarc
  • Urednik spletnih vsebin: Anja Plešec Kontrec
  • Vodja projekta: Nina Miketič, Jelena Mugoša Vuković
  • Direktor/ica projekta: Nina Razpet
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Teja Kampuš, Maruša Lekše
  • Medijski strateg/inja: Nika Todorovski
  • Odnosi z javnostmi: Urška Skobe
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Matic Klemen
  • Fotograf/inja: Blaž Bednjički
  • Scenarist/ka: Klemen Šefer, Blaž Jarc
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Gregor Strasbergar Štras, društvo OnkoMan, Montaža: Urška Kos; Snemalec: Blaž Bednjički; Oblikovalec maske: Matej Pajnta