Kreativna ideja
Oglas na zabaven način prikaže dejstvo, da se v Tuševih trgovinah prodaja mleko iz okoliških kmetij. Ton komunikacije je zabaven, z obilo slovenskega pridiha - kot se za trgovca, ki je 'Doma v Sloveniji', spodobi.
- Ime znamke ali podznamke: Tuš
- Naročnik komunikacij: Engrotuš
- Izdelek / storitev: Mlečni izdelki Tuš
- Agencija: BPCS
- Produkcijska hiša: Perfo Production
- Kreativni direktor/ica: Miha Bevc
- Tekstopisec/ka: Miha Bevc
- Vodja projekta: Jernej Lipar
- Direktor/ica projekta: Milan Slana
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Andraž Tuš, Matija Vedenik, Katjuša Šolar, Anja Marjetič
- Režiser/ka: Jure Matjažič
- Direktor/ica fotografije: Miloš Srdić
- Glasba: Jodelexpress - Do ušeš zaljubljena