Lotriči 2019

Šifra: K1002S19Agencija: Loterija Slovenije, d.d.Naročnik komunikacij: Loterija Slovenije, d.d.
Skupina: E1 FILM

Kreativna ideja

Drugi oglas se ob spremljavi rimejka melodije odvija v sodobnem času in nagovarja mlajšo generacijo, ki pa kljub hitremu življenju in individualizmu še vedno ceni družino in povezanost. Sedmica Lotriče znova osreči z dobitkom, njegova vrednost pa preraste v vrednoto, saj srečnež dobitek ponovno deli s svojimi najbližjimi.

  • Ime znamke ali podznamke: Loto
  • Naročnik komunikacij: Loterija Slovenije, d.d.
  • Izdelek / storitev: Loto
  • Agencija: Loterija Slovenije, d.d.
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Nora Production, Pisarna, Art Rebel 9
  • Produkcijska hiša: Nora Production Group
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Tatjana Hladnik Zupan
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tatjana Hladnik Zupan, Jerneja Radovič, Aneta Bec
  • Strateg/inja: Jerneja Radovič, Tatjana Hladnik Zupan
  • Režiser/ka: Nikola Ležaić
  • Direktor/ica fotografije: Aleksandar Pavlović
  • Scenarist/ka: Tatjana Hladnik Zupan, Jerneja Radovič
  • Glasba: Polnočni Kavboj, Aleksandra Ilijevski