Če planinc v hribe gre

Šifra: E4.1003S24Agencija: Pristop Naročnik komunikacij: Delamaris
Skupina: E4 ZVOK, E4.1 RADIJSKI IN ZVOČNI OGLASI

glasnost:

Kreativna ideja

Slovenci radi zahajamo v hribe, obenem pa z veseljem pozobamo orado na naši ali sosedovi obali. Zato smo združili sicer nezdružljivo in ribje solate Delamaris, ki so priročen vir moči za pohodnike, spakirali za v hribe. Pri tem so nam pomagale animirane ribice, ki so nam približale narodne pesmi v obliki hribjih viž.

  • Ime znamke ali podznamke: Delamaris
  • Naročnik komunikacij: Delamaris
  • Izdelek / storitev: digitalna kampanja, RA oglaševanje
  • Agencija: Pristop
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Barbara Podlogar
  • Tekstopisec/ka: Tit Lončar
  • Oblikovalec/ka: Barbara Podlogar
  • Vodja projekta: Klara Rupret
  • Direktor/ica projekta: Žiga Gliha
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Laura Sabljaković, Špela Žitko
  • Medijski strateg/inja: Ksenija Žnidaršič Butara
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Samo Jarc
  • Ilustrator/ka: Sara Sešlar Naraks
  • Glasba: Priredbe ljudske/narodne pesmi
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Martin Rozman, Urška Kos, Sara Sešlar Naraks