Barcaffe / TV oglas 'PREMAKNI SE'
Šifra: E1051S22Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
Skupina: E1 FILM
Kreativna ideja
Barcaffe predstavi nov manifest in slogan »Dobra kava te zbudi. Najboljša te premakne.« Ljudi spodbuja, da se ne ustavijo samo pri sanjarjenju, ampak zberejo pogum, naredijo prvi korak – in nato vse naslednje do cilja. Inspirativna zgodba, sestavljena iz drobcev osebnih zgodb, sporoča: velike zgodbe, pa tudi tiste najbolj intimne, imajo majhne začetke, pomembno je le, da se premaknemo.
- Ime znamke ali podznamke: Barcaffe
- Naročnik komunikacij: Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Izdelek / storitev: Kava Barcaffe
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: AM Agencija
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: David Fartek
- Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik
- Oblikovalec/ka: David Fartek
- Vodja projekta: Arin Čebokli
- Direktor/ica projekta: Arin Čebokli
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Tihana Vujčić, Jelena Milinković
- Odnosi z javnostmi: Sara Švegl
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Andrej Juvan
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović
- Scenarist/ka: Katja Petrin Dornik
- Glasba: Knjižnica