Kreativna ideja
Kako nagovoriti ljudi, da se prijavijo na zaposlitvene oglase? Da se igramo z njihovim egom in slovensko resnico: vse naredimo bolje kot drugi. Izpostavili smo ključne zaposlitvene profile, naredili serijo oglasov in jih aktualizirali s precizno postavitvijo. Ključno sporočilo, posredovano iskalcem zaposlitve je: lahko je govoriti, še lažje pa je najti službo na MojeDelo.com in to dokazati.
- Ime znamke ali podznamke: MojeDelo.com
- Naročnik komunikacij: Styria digital marketplaces, d.o.o.
- Izdelek / storitev: Image kampanja
- Agencija: Pristop
- Medijska agencija: Pristop Media
- Spletni naslov: https://www.mojedelo.com/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Mirka Modrinić
- Kreativni direktor/ica: Mirka Modrinić
- Umetniški direktor/ica: Matija Kocbek
- Tekstopisec/ka: Tit Lončar
- Vodja projekta: Nina Razpet, Klara Rupret
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nika Rakonjac, Manja Kovačič, Eva Kozlevčar
- Medijski strateg/inja: Polona Selan, Urška Stanec
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Matic Klemen
- Glasba: Artlist - Status (Jammie Bathgate)
- Avtor/ica glasbe: Jamie Bathgate
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Eva Celec, Martin Rozman