Tomaž Drozg

direktor, Adria Media Ljubljana in predsednik, Slovensko združenje za medije

Tomaž Drozg je soustvarjalec medijskega prostora že od leta 1982. Prvih 10 let je soustvarjal medijski prostor kot novinar in urednik, naslednjih 10 let pa kot lastnik ene od največjih slovenskih oglaševalskih agencij na prelomu tisočletja. K založništvu se je vrnil leta 1994, ko je izdal revijo Grand Prix, kmalu zatem še revijo Grif. Slednja je leta 2000 izvedla satelitski »live streaming«, ko si je prvo smučanje z Mount Everesta v enem dnevu ogledalo kar 8 milijonov uporabnikov z vsega sveta.

Leta 2001 se je Tomaž povsem posvetil založništvu in v Slovenijo pripeljal prve globalne revije kot so Playboy, Cosmopolitan, Men’s Health, Connect, kasneje pa še revije Elle, Story, Sensa in PC Magazine. Leto kasneje je ustanovil tabloid Nova.

Zadnjih 10 let sodeluje pri ustanavljanju in vodenju založb v regiji. V Slovenijo je najprej pripeljal nemške strateške medijske vlagatelje, nato še evropske založniške velikane Bertelsmann in Sanomo, kasneje pa tudi Styrijo. Založba, ki je bila leta 1998 ustanovljena kot Motomedia se je leta 2005 preimenovala v Adria Media. Tomaž je njeno lastništvo ponovno prevzel leta 2012 z 12-timi revijalnimi naslovi in z več kot 300 izidi letno.

Danes Adria Media s svojimi portali govori.se, aktivni.si, sensa.si, cosmopolitan.si, elle.si in avto-magazin.si, sodi med 10 največjih slovenskih digitalnih založnikov.

Tomaž je tudi ustanovitelj mednarodnih projektov s področja e-mobilnosti, plugin-magazine.com, e-medicine in moja-diagnoza.si. Je predsednik Slovenskega združenja za medije in član Upravnega odbora SOZ.

[OKROGLA MIZA] Meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev

Predstavlja

26SOF_LogotipiSponzorji_300x300_MediaPool

Katalog del