Raquel Rosa

strateška direktorica, Pointbleu, Španija

Raquel se od svojega tretjega leta dalje sprašuje “zakaj”. Zakaj morajo otroci delati domačo nalogo, medtem ko so starši tisti, ki delajo? Zakaj naj otroci poslušajo odrasle, ko se ti očitno ne poslušajo med seboj? Precej očitno, mar ne?

Nekaj pa ji je bilo vedno jasno. Vedela je, kje bi rada delala, in še pomembneje, zakaj bi nekaj želela početi. Odkar je pričela z delom, najprej kot kreativka v agenciji BBDO, nato pri agenciji Ogilvy, je začela postavljati vse “zakaj-e”, ki jih je vedno želela postaviti. S tem, ko je vodjem projektov venomer zastavljala vprašanja, je našla odličen način, kako dobiti veliko odgovorov… in s tem je bilo pol njenega dela že narejenega!

Nekega dne je svoj najljubši “zakaj” zastavila klientu, ki ji je dal prečudovit nasvet: »Zakaj se ne lotite načrtovanja, opustite spraševanje in začnite z ustvarjanjem strategije?«

S 15-letnimi izkušnjami, Raquel kot strateška direktorica povezuje kreativne in strateške prijeme pri agenciji Pointbleu. Na področju jugovzhodne Evrope sodeluje s klienti pri preznamčenju ikonskih znamk kot so Cedevita, Cockta in Telekom Slovenije, sodeluje pa tudi s klienti na Finskem, v Maroku in Savdski Arabiji.

Raquel ima “zakaj” pripravljen tudi za vas. Torej, zakaj se ne prijavite na delavnico, ki jo bo vodila na SOF-u in v le 60 minutah izveste kako lahko trendi spodbudijo vaše inovativne ideje?

[DELAVNICA INOVATIVNOSTI]: Bodite drzni (Take the leap)*

Beseda z Raquel Roso.

Katalog del