Mark Adams

vodja inovacij, VICE Media, Velika Britanija

Markova poslovna pot se je pričela leta 2005, ko je ustanovil prvo podjetje za digitalno svetovanje za znane osebnosti. Podjetje je hitro postalo popularno med Hollywoodsko smetano, kar je Marku omogočilo, da je na precej enostaven način spoznal svoje idole in jih poskušal prepričati, da svoje poslovanje digitalizirajo. Podjetje je kmalu zatem prevzela največja svetovna agencija za talente William Morris Endeavour.

Adams je nato so-ustanovil podjetje The Audience, ki je od Seana Parkerja iz Facebooka za obsežno digitalno preobrazbo največjih svetovno znanih blagovnih znamk zabavne industrije zbralo kar 40 milijonov dolarjev sredstev.

Mark je predsednik Sveta za digitalno vodenje na University College London, ki povezuje podjetnike, univerze, odvetnike in tehnološko skupnost z namenom širjenja informacij o zakonodaji in politiki na področju digitalizacije. Je predsednik kategorije »Entertainment« na festivalu Eurobest in reden govorec na različnih dogodkih po vsem svetu. V svojih zabavnih in provokativnih pogovorih zagovarja prepričanje, da uspešna digitalna miselnost zahteva predvsem čustveno inteligenco.

Od leta 2015 je Mark zaposlen pri medijski družbi VICE Media v Londonu, kjer deluje kot podpredsednik in vodja inovacij.

[PREDAVANJE] Kult ekstremnih inovacij (The Cult of Extreme Innovation)*

Predstavlja

27Sof_Sponzorji_300x300px_23_Finance

Newsletter