Guillaume Collinet

Ustanovitelj in izvršni direktor, Pointbleu, Španija

Guillaume se je rodil in odraščal v Parizu, ker je tudi študiral in imel kratko profesionalno rugby kariero. Kmalu je razvil močno željo biti del svetovljanskega vzdušja. Radovednost in zagnanost stika z novimi kulturami sta ga vodili v Barcelono, kjer je končal akademsko kariero z opravljenim magisterijem na poslovni šoli ESADE. Tam se je prvič srečal s strategijo blagovnih znamk.

Po selitvi nazaj v Pariz je ustanovil eno najboljših agencij za znamčenje v Evropi, CBA. Odkril je čisto novi svet, imel je možnost rasti kot strokovnjak za znamčenje in sodelovati z globalnimi FMCG (angleško fast moving consumer goods) znamkami, kot so Tropicana in Nescafé. Čez čas je postal vodja mednarodne mreže in novih poslov.

Močno zaznamovan s podjetništvom je pregovoril mnoge agencije v ponovno zastavljanje njihovega poslovnega modela. Leta 2012 se je vrnil v Barcelono, kjer je ustanovil Pointbleu, strateško in kreativno platformo. Sprva je bila agencija dejavna le na Mediteranu, sedaj pa pokriva območje od  Skandinavskih držav do Bližnjega Vzhoda. Pointbleu iz Barcelone svetuje mnogim regijskim znamkam pri oblikovanju strategij in definiranju uporabniške izkušnje, med drugim tudi znamkam kot so Telekom Slovenije, Donat Mg, Cedevita, Cockta in drugim.