Faris Yakob

so-ustanovitelj Genius/Steals, avtor, govorec in slučajni podjetnik, ZDA

Faris je soustanovitelj nomadske kreativne svetovalne agencije Genius Steals, ki je zgrajena na prepričanju, da ideje slonijo na novih kombinacijah. Genius Steals zaradi dela z blagovnimi znamkami, agencijami in startupi potuje po vsem svetu. Nomadski pristop Farisu in njegovi ženi ter poslovni partnerici Rosie omogoča, da se prilagodita potrebam naročnikov in medtem izkusita svet ter pridobita nov navdih v tujini.

Pri Kogan Page, vodilni založniški hiši za inovativne poslovne rešitve, je izdal knjigo Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World ter avtorsko prispeval k knjigi Digital state and What is a Brand? Revija Fast Company ga je uvrstila med deset MadMen-ov današnjega časa. The Planning Survey, vodilna raziskava uporabnikov načrtovalne programske opreme, ga je razglasila za enega izmed najbolj cenjenih načrtovalcev na svetu.

Faris je bil soustanovitelj digitalne agencije v New Yorku, vodja inovacij oglaševalskega holdinga in vodja digitala v predstavništvu ene izmed največjih svetovnih oglaševalskih agencij. Preizkusil se je tudi kot komunikacijski strateg, medijski načrtovalec, vodja naročnikov, kreativni direktor ter pisatelj za revijo Maxim Magazine in svetovalec za menedžment.

Je dobitnik številnih oglaševalskih nagrad. Sedel je v mnogih žirijah in pomagal pri vzpostavitvi kategorije “NEW” za London International Awards. Svetoval je tudi pri dokumentarcu Morgana Spurlocka, The Greatest Movie Ever Sold.

Faris je gostujoč govorec na dogodkih po vsem svetu. Močno si prizadeva, da občinstva ne dolgočasi, saj podobno kot Kurt Vonnegut verjame, da moraš “porabiti čas popolnega neznanca tako, da on ali ona ne bosta čutila, da je bil čas zapravljen”.

[PREDAVANJE] V znamenju dvojčkov (The Gemini Agenda)*

Newsletter