Diana Janicki

vodja kreativnega globalnega poslovnega marketinga, META, Evropa, Bližnji Vzhod in Afrika

Zadnjih pet let je Diana pri tehnološkemu velikanu META, v okviru kreativnega globalnega poslovnega marketinga, zadolžena za trge v Evropi, Bližnjem Vzhodu in Afriki – premik od dolgoletnega dela v agencijskem svetu k vodenju »inhouse« kreativne ekipe pa je bil zanjo pronicljiv in predvsem poučen.

V preteklosti je Diana, navdušena nad lepoto, inovativnostjo in poglobljeno kreativnostjo, zavzemala za digitalne inovacije v nekaterih najboljših britanskih agencijah, vključno s Tribal DDB, Karmarama, DLKW, Iris, RAPP, Publicis, TBWA. Ustvarjala je za številne svetovno priznane blagovne znamke, vključno z British Airways, Barclays, Dulux, IKEA, Unilever, Philips in danes tudi META.

Njeno delo obsega ne samo oglaševalske akcije in družbene medije, temveč tudi transformacijsko oblikovanja storitev ter blagovnih znamk.

Diana je mednarodno priznana in nagrajena kreativna direktorica, ki je že 18 let osredotočena na digitalne inovacije. Sedela je že v žirijah Cannes Lions, Eurobest, Creative Circle, D&AD ter IPA.