Beseda s Stephenom Croncoto

Brez katere tehnologije vam ni živeti? 
Googla.

Kateri medij vam je najbolj pisan na kožo?
The New York Times, ki je nujno dnevno branje – predvsem zadnje čase.

Oglas, ki je v zadnjem času na vas naredil največji vtis?
Oglas, ki me je najbolj navdušil, je bil nedavni oglas za Gilette, ki je poskušal obravnavati idejo o „strupeni moškosti“. Ne glede na to ali vam je oglas všeč ali ne mislim, da je bila to pogumna poteza za tako veliko korporacijo. Morali so pričakovati, da bo odziv morda oster, pa so to vseeno storili. V času vljudnosti in skladnosti v poslovnem oglaševanju je vedno lepo videti nekoga, ki si upa biti drugačen.

Kakšna glasba spodbuja kreativnost v vas?   
Roxy Music, The B-52s, Talking Heads, Tears For Fears. V moje izboru ni glasbe 21st stoletja.

Najljubši predmet v šoli?
Angleščina. Obožujem moč jezika in kako ga lahko uporabljamo.

Če bi morali izbrati drug poklic bi se ukvarjali z? 
Igralstvom. V začetku moje kariere sem hodil na tečaje igralstva v New Yorku. Ko sem postajal vedno bolj uspešen, sem dobival tudi občutek, da bi s selitvijo v Los Angeles imel vedno več za izgubit.

Lepa misel za na konec.
Upajmo, da bodo v bližnji prihodnosti ti nori, strašljivi časi, v katerih smo se zdaj znašli, minili.

Več o Stephenu >>

Katalog del