Aleš Muhič

direktor trženja, PRO PLUS

Aleš sodi med najbolj izkušene poznavalce na področju trženja medijev, medijskega planiranja, medijskih strategij in medijskih trendov. Področje medijev ga zaznamuje skozi vso njegovo profesionalno pot, kjer uspešno deluje že več kot 20 let. Je član upravnega odbora EGTA, evropskega združenja za televizijsko trženje in oglaševalske rešitve. Znotraj matične skupine CME je aktiven pri soustvarjanju sodobnih smernic na televizijskem področju in področju digitalne komunikacije. Kot član vodstva in direktor trženja največje medijske hiše PRO PLUS z inovativnim, strateškim načrtovanjem postavlja medijskim tržnim pristopom visoke standarde, tako doma kot na tujem. Z ekipo je zaslužen za uvedbo številnih, uspešnih tržnih modelov na področju multimedije. V svojem oddelku stremi k hitremu prilagajanju spremembam in uveljavljanju novih trendov digitalnega sveta. Uspeh družbe PRO PLUS zagotovo pomeni tudi uspeh tistih, ki želijo učinkovito oglaševati. Televizijski programi omogočajo zanesljivo komuniciranje oglaševalcev s ciljnimi javnostmi. S posluhom do oglaševalcev Aleš Muhič s svojo ekipo prilagaja čas in način oglaševanja ter ponuja nove, še bolj učinkovite poti do ciljnih skupin.

[OKROGLA MIZA] Meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev

Predstavlja

26SOF_LogotipiSponzorji_300x300_MediaPool

Katalog del