Mojca Avšič

Predsednica Effie Slovenija 2016, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Mojca Avšič se je po končanem študiju na ljubljanski Ekonomski fakulteti leta 2000 zaposlila v Mercatorju, kjer je leta 2004 prevzela vodenje službe za tržne raziskave in nove medije, leta 2006 pa postala direktorica marketinga. V 2011 ji je Društvo za marketing Slovenije podelilo prestižni naziv marketinške direktorice leta. Do konca avgusta 2015 je v Mercatorju opravljala naloge izvršne direktorice za marketing in razvoj.

Ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki. V Mercatorju je bila odgovorna za marketinško strategijo podjetja na vseh trgih delovanja Skupine Mercator, razvoj in upravljanje Mercatorjevih blagovnih znamk, tržno komunikacijske aktivnosti, razvoj spletne trgovine ter upravljanje odnosa s kupci. Septembra 2015 se je pridružila Droga Kolinski / Atlantic Grupa, kjer je prevzela vodenja področja raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi.

Mojca je ciljno naravnana k doseganju konkretnih rezultatov, zna združiti potencial številnih sodelavk in sodelavcev in jih motivirati, saj ima neustavljivo energijo, strokovno znanje in vizijo. Izkušnje si je nabirala tudi na številnih strokovnih področjih, predvsem iz področja marketinga: bila je članica Organizacijskega odbora SOF in je članica UO SOZ. Sodelovala je na številnih strokovnih izobraževanjih, kot slušateljica in tudi kot aktivna predavateljica, tako v Sloveniji kot tudi v regiji.

Katalog del