Slovenski kruh
Šifra: V4.2008S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Če ne bi bilo kruha, Argeta ne bi postala vse, kar je. Zato je Argeta poskrbela, da bo kruh ostal vse, kar je. Skupaj z Mercatorjem je spekl Slovenski kruh, ki je postal njuna skupna obljuba za zaščito lokalnih semen. S Slovenskim kruhom sta znamki podprli Slovensko rastlinsko gensko banko, ki ohranja lokalna semena, najdragocenejša pa bodo shranjena v Svetovni semenski banki Svalbard.
- Ime znamke ali podznamke: Argeta
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
- Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
- Agencija: Luna \TBWA
- Medijska agencija: Media Publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Mercator, Pekarna Grosuplje
- Produkcijska hiša: Kinomotel, Black Lime, CNJ
- Spletni naslov: https://slovenskikruh.argeta.com/
- Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
- Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
- Umetniški direktor/ica: Jure Sotler
- Tekstopisec/ka: Blaž Žnidarec
- Oblikovalec/ka: Matic Povše
- Vodja projekta: Mojca Praznik Matič, Ana Kotar
- Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Vida Kos, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu
- Medijski strateg/inja: Vesna Boh
- Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin Avdić
- Fotograf/inja: Matevž Kostanjšek
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
- Scenarist/ka: Jan Omahen, Blaž Žnidarec