Slovenski kruh

Šifra: V4.2008S24Agencija: Luna \TBWANaročnik komunikacij: Atlantic Grupa
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Če ne bi bilo kruha, Argeta ne bi postala vse, kar je. Zato je Argeta poskrbela, da bo kruh ostal vse, kar je. Skupaj z Mercatorjem je spekl Slovenski kruh, ki je postal njuna skupna obljuba za zaščito lokalnih semen. S Slovenskim kruhom sta znamki podprli Slovensko rastlinsko gensko banko, ki ohranja lokalna semena, najdragocenejša pa bodo shranjena v Svetovni semenski banki Svalbard.

  • Ime znamke ali podznamke: Argeta
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa
  • Izdelek / storitev: Mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi
  • Agencija: Luna \TBWA
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Mercator, Pekarna Grosuplje
  • Produkcijska hiša: Kinomotel, Black Lime, CNJ
  • Spletni naslov: https://slovenskikruh.argeta.com/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Janez Rakušček
  • Kreativni direktor/ica: Jan Omahen
  • Umetniški direktor/ica: Jure Sotler
  • Tekstopisec/ka: Blaž Žnidarec
  • Oblikovalec/ka: Matic Povše
  • Vodja projekta: Mojca Praznik Matič, Ana Kotar
  • Direktor/ica projekta: Mojca Praznik Matič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Vida Kos, Martina Humar, Simona Koren, Živa Deu
  • Medijski strateg/inja: Vesna Boh
  • Odnosi z javnostmi: Meta Pavlin Avdić
  • Fotograf/inja: Matevž Kostanjšek
  • Režiser/ka: Gregor Vesel
  • Direktor/ica fotografije: Dominik Istenič
  • Scenarist/ka: Jan Omahen, Blaž Žnidarec