[DELAVNICA] Me vidiš? Kako ocenjujete vidljivost (viewability) digitalnih oglasnih formatov?

Medtem ko pričakujemo nov set usmeritev s strani IAB-ja za merjenje vidljivosti (viewability) oglasov v digitalnem okolju in potem ko v Angliji odmeva akcija »dont be a #clickhead« bomo na tokratni delavnici poskušali pregledati nekaj novih usmeritev pri merjenju vidljivosti (predvsem na mobilnih platformah) in poskušali odgovoriti na vprašanje kako lahko izmerimo vidljivost s pomočjo nekaj osnovnih parametrov merjenja in nekaj domače kmečke pameti. Obenem pa si bomo poskušali izmenjati poglede na metode, ki jih udeleženci MOSS uporabljajo v vsakodnevnem poročanju. In pa seveda zastaviti nekaj prijemov, ki bodo sooblikovali nadaljnji razvoj MOSS-a v kontekstu merjenja vidljivosti oglasov.

Med drugim se bomo dotaknili tudi naslednjih vprašanj:
•    Ali oziroma kako vidljivost vpliva na rezultate digitalnih oglasnih kampanj?
•    Kaj točno pričakujejo oglaševalci v kontekstu merjenja vidljivosti?
•    Kaj lahko agencije in mediji naredimo za izboljšanje vidljivosti?
•    Kakšna je vloga kreative pri opaznosti/vidljivosti? In kakšna je vloga oglasnega formata?
•    Zakaj so standardi vidljivosti drugačni na mobilnih ekranih, kot na »desktop« platfromah?

Predstavlja

28SOF_Sponzorji_300x300px_02_MOSS

 



Govorca

Zoran Savin
svetovalec, digitall.si in direktor, IAB Slovenija


Alen Šabanović
produktni vodja, Ipsos


Katalog del