Branka Bizjak Zabukovec

strateginja za vsebinski marketing, Futura DDB in predavateljica na programu Strokovnjak za digitalni marketing, Gea College

Branka se je pri 5-ih letih naučila brati s pomočjo osmrtnic v Nedeljskem dnevniku. Nedolgo zatem je začela pisati, kar od takrat počne vsak dan, zadnjih 15 let ji za to celo plačujejo. Morbidni bralni začetki na srečo niso vplivali na njen slog pisanja, tu je veliko pomembnejšo vlogo odigral internet. Še pred poplavo družbenih medijev je napisala besedila za številne spletne strani, nato pa se je osredotočila na družbena omrežja in pripravo ter izvedbo celostnih spletnih komunikacijskih strategij.

Dnevno išče odgovore na vprašanja, kakšno vsebino potrebujejo točno določeni uporabniki v različnih fazah nakupnega procesa, katera vsebina bo pustila vtis, katera jih bo premaknila naprej, kako v času, ko je vseh vsebin preveč, pripravljati vsebine, ki bodo izstopale in imele učinek. Skupaj z odlično Futurino ekipo odgovore velikokrat tudi najde.

Vse, kar se je naučila pri delu s številnimi domačimi in tujimi naročniki v B2C in B2B svetu, pa na raznih predavanjih in delavnicah z veseljem prenaša naprej. Redno predava na programu Strokovnjak za digitalni marketing na Gea College, z veseljem pa se odzove tudi drugim vabilom. V času pomanjkanja koncentracije si šteje v čast, da njeni slušatelji med predavanji brskajo po telefonih samo toliko, kolikor je res nujno potrebno za učni proces in da so (vsaj na videz) zainteresirani tudi po 8-ih urah predavanj.

V prostem času si obzorja širi v hribih in v strokovnih ter leposlovnih knjigah.

[OKROGLA MIZA] Influencer – zbadljivka, ustvarjalec ali vplivnež?

Newsletter